Klacht: stilstaand beeld / geen ontvangst

op 18 oktober 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bijna iedere avond staan het beeld van de tv stil. Dit wordt pas opgelost als ik de stekker eruit haal. Dat kan toch niet de bedoeling zijn.

Dit is al de tweede zondagavond dat ik moet heractiveren. Wat een vervelend iets als je klaar zit om met je dochter een serie te kijken.
Zwaaaaaar chagrijnig word ik ervan.
En ik betaal er gewoon voor ­čÖü

Gewenste Oplossing:

Gewoon beeld en niet meer heractiveren

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

1 maand geleden - Geachte mevrouw Kuppen, Vervelend te vernemen dat u problemen heeft met de ontvanger. Wij begrijpen dat iedere keer de stekker eruit halen niet gaat werken. Graag vernemen wij van u welke decoder u gebruikt, zodat we kunnen kijken naar een passende oplossing. Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Joey Webcare CanalDigitaal

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 22 november 2016 om 13:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door i.k