Klacht: stilstaand beeld

op 06 oktober 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Heb sinds de nieuwe software regelmatig stilstaand beeld,
Dit gemeld bij canal digitaal en komen niet met een oplossing.
Ben niet netjes behandeld de enige oplossing die men bied is koop maar en nieuw kastje
Maar geven wel aan dat er waarschijnlijk eind oktober nieuw software komt.
Dan is mijn conclusie is dat het aan de software ligt.

Als men het gaat oplossen en mij niet op onkosten jaagt

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Canaldigitaal

2 maanden geleden - Geachte meneer/mevrouw Rikken, Hartelijk dank voor uw bericht. U geeft aan dat het beeld van uw ontvanger sinds de softwareupdate regelmatig stil blijft staan. Helaas is de update niet voor alle abonnees naar behoren verlopen. De problemen zijn bij ons bekend en er wordt momenteel gewerkt aan een oplossing. We kunnen u op dit moment geen concrete oplossing bieden, maar wel kunnen we u vragen het volgende te proberen: » Druk op de menuknop op de afstandsbediening van de ontvanger » Selecteer A/V instellingen en druk op OK » Selecteer HD-formaat en druk op OK » Deze staat standaard sinds de update standaard op 'automatisch' en kan worden aangepast naar 1080i » Controleer of het probleem is opgelost Mocht dit niets doen, willen we u vragen om ons de volgende gegevens door te geven zodat we dit kunnen registreren. Zoals reeds vermeld, er wordt momenteel hard gewerkt aan het onderzoeken van dit probleem en een oplossing hiervoor. » Merk en type televisie » Is de ontvanger aangesloten met HDMI of SCART? » Bij welke zender(s) gebeurt dit? » Bij welke zender gebeurt dit na 30 minuten? » Kwam dit probleem vóór de udpate ook al voor? » Wordt er gebruik gemaakt van teletekst/ondertitels? » Is de software handmatig ingeladen (via het menu) of automatisch bij het opstarten? Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Janet Webcare CanalDigitaal

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 11 oktober 2016 om 19:22 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door willie rikken