Klacht: still no package 8 days with 3 days shipping

op 09 juni 2018 over USPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

I had a packages sent from the US vias USPS Saturday the second VIA express 3 days shipping. My tracking shows that it left Schipol airport on the morning of the 6th and further no more tracking. It has been several days past that and way past the 3 days shipping.
EZ145649266US –
You’re item departed a transfer airport in AMSTERDAM-SCHIPHOL, AMSTERDAM, NETHERLANDS on June 6, 2018 at 9:30 am.

Gewenste Oplossing:

I would like to know WHERE this package is and why I do not have it. We paid ROYAL prices to have it shipped 3 days and if it was going to be shipping in normal processing times then I think it should be charged at normal processing fees.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over USPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over USPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door seleneb