Klacht: Preventel

Inbreukprivacy op 28 januari 2013 over stichting preventel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben zonder dat ik het weet geregistreerd bij preventel. Ik wil overstappen op een ander abonnement en heb al opgezegd bij huidige provider. Nu weigert nieuwe provider mij omdat ik schijnbaar een registratie heb bij preventel. Voor zover mij bekend heb ik geen betalingsachterstanden en ik heb ook gee leningen e.d. Ik kan hier zo boos om worden. Mijn gegevens worden zonder mijn toestemming gedeeld met consequenties achter mijn rug om. Dat ervaar ik als schending van privacy. En ik wordt via de achterdeur dan bijna gedwongen om bij mijn huidige provider tmobile te blijven die er momenteel zelf een potje van maken.

Ik wil dat de registratie weg gehaald wordt zodat ik kan overstappen op ander mobiel abonnement. Tevens wil ik dat als mijn aanbod bij Tele 2 straks toch weg is dit alsnog geregeld wordt. Verder vind ik het idioot dat prevéntel achter mijn rug om info over mij krijgt en ik hen niet telefonisch kan benaderen. Alles gaat per brief.

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over stichting preventel

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over stichting preventel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door