Klacht: abonnementsfraude,misbruik

op 12 juli 2017 over stichting preventel in de categorie Mobiele Telefonie

T-Mobile weet reeds dat ik het abonnement per eind januari bij hun heb opgezegd waarvan ik bevestiging heb gehad. Ze hebben zelf een nieuw abonnement aangemaakt zonder mijn medeweten en mij daar maar rekeningen over gestuurd (een bedrag van zevenendertig euro en vierentachtig cent). Ik heb vanaf begin januari dit jaar al geen mobiele telefoon meer dus kunnen ze geen verbruikskosten in gebruik brengen omdat ik niet verbruikt heb. Deze registratie van T-Mobile als zijnde een zogenaamde wanbetaler is een lasterpraktijk uitgaande van zwakzinnige wraaknemingen van medewerkers hier uit Apeldoorn. Ik moet het ook nog aan mijn advocaat melden want deze registratie is niet alleen ongeldig maar ongelofelijk grof en overbodig, een enorrme belediging voor mij, en zeer belachelijk, verder maak ik me er geen zorgen over. Ik zal het rekeningnummer van T-Mobile blokkeren zodat ze van mij niets kunnen afschrijven.

Wanneer T-Mobile (medewerkers uit Apeldoorn?) hier mee ophoudt, het is zulke ongelofelijke nonsens (een klein bedrag).

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over stichting preventel

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over stichting preventel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Freddie2000