Klacht: Registratie

Lea1980 op 27 april 2020 over Stichting CIS in de categorie Informatietechnologie

Goedemiddag ik heet Lea plet, mijn adres is Hoitingeslag 21 in Emmen .Ik was eerder verzekerd bij centraal Beheer , mijn computer was kapot ,ik nam het Mee naar mediamarkt voor reparatie en kreeg later te.horen dat het niet meer gemaakt Kan worden ik liep weg en liet mijn computer daar achter, dezelfde maand schafte ik een nieuwe aan, ik hoorde van mijn buurvrouw dat ik mijn computer kon aanmelden bij de verzekering, ik heb mijn verzekering gebeld en ze vroegen naar bewijs van dat kapotte spul, ik ging terug naar mediamarkt na een paar maanden om een foto te maken van mijn kapotte computer , maar ze hadden mijn kapotte computer niet meer daar, ik belde mijn verzekering dat ik geen bewijs meer had,ik maakte een foto van een ander computer via internet Al’s voorbeeld zodat mijn verzekering kon zien hoe mijn computer eruit zag, na een week kreeg ik een brief dat mijn verzekering is stopgezet omdat ik verkeerde informatie heb doorgeven en dat ik geregistreerd sta bij CIS ,dit vind ik heel erg ,zelf mijn man Kan geen verzekering afsluiten terwijl hij niets daarmee te maken heeft ,mijn naam staat bij het CIS geregistreerd en niet van mijn man , geen van beide auto’s zijn verzekerd .mijn man en ik zijn beide werkzaam ,wij hebben 3 kinderen in huis en geen verzekering van auto’s en huis alleen door de registratie van CIS.dit vind ik heel erg .

Al's mijn registratie vereijderd is

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stichting CIS

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stichting CIS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lea1980