Klacht: Onterecht melding (zwarte lijst)

CARRRRRRR op 24 september 2018 over Stichting CIS in de categorie Informatietechnologie

De CIS heeft mij ten onrechte op de zwarte lijst gezet. Ik was slachtoffer van vernieling aan mijn auto in december 2015. Hiervan heb ik een aangifte gedaan bij de politie en een claim ingediend bij de WBF. Er is een expert geweest deze heeft fotos gemaakt en het is gaan rollen . Zij hebben mij 2 maanden aan t lijntje gehouden om vervolgens met de beschuldiging te komen dat ik zelf tegen een muur was gereden dat zouden zij zien aan de fotos. Ik heb 32 jaar mijn rijbewijs, gebruik geen drugs of alcohol dus tegen een muur aan rijden is niet aan de orde. Natuurlijk bezwaar gemaakt dat ik absoluut niet tegen een muur aan gereden ben maar dat ik vermoed dat er met een of andere aanhanger langs mijn auto is gereden snachts. Of iets is er tegen mijn auto aangereden snachts, ik heb geen idee wat ik was er niet bij. Vervolgens krijg ik doodleuk een mailtje dat ze mij op de zwarte lijst gaan zetten. Dus ik ben slachtoffer…mijn auto is door onbekende vernield, ik ben nogmaals slachtoffer..ik draai voor de kosten op en ik ben nogmaals slachtoffer..zij zetten mij (onterecht) op een zwarte lijst. Dat zij mij mogen behandelen als crimineel en mij zo het leven zuur mogen maken vind ik ongelofelijk en zachtjes uitgedrukt, asociaal.

Mij verwijderen van de zwarte lijst, want ik heb de waarheid gezegd en niets dan de waarheid.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stichting CIS

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stichting CIS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door