Klacht: Niet onderzoeken juistheid melding

Graaf001 op 04 november 2020 over Stichting CIS in de categorie Informatietechnologie

FBTO heeft mij, zonder onderzoek eigen administratie en op basis van zgn verzending post met herinneringen die nooit zijn aangekomen. Aangemeld bij CIS als wanbetaler. Ik heb deze brieven nooit gekregen, er stond niks in mijn fbto , geen e-mails en geen telefonisch contact hierover gehad. Het blijkt dat er bezorgproblemen zijn door de post in mijn wijk en/of de brieven zijn nooit verstuurd. Een brief die wel aankwam was de brief met stopzetting autoverzekering door FBTO met daarin omschreven dat ik de premie niet had betaald ondanks herinneringen verstuurd per post maar niets daarover vermeld in mijn elektronische dossier van dit bedrijf. En nu komt het leukste nog…….omdat ik teveel premie heb betaald krijg ik € 269,- euro terug van ze en er is nog eens € 179,- betaald inzake deze autoverzekering die toen eigenlijk was stopgezet. Ik ben dus een wanbetaler die teveel premie heeft betaald op basis van post die ik nooit heb gehad.

Oplossing van dit vreemde gedrag door uitschrijving uit het CIS systeem. Verder is het denk ik belangrijk om aangemelde zaken eerst grondig te onderzoeken omdat levens van mensen ondersteboven worden gesmeten alsof het om niks gaat.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stichting CIS

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stichting CIS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Graaf001