Klacht: Stess, Angst, Drama, door ROYAL AIR MAROC. #ROYALAIRMAROC.

op 21 augustus 2017 over Royal Air Maroc in de categorie Vliegmaatschappij

Eerst kreeg ik te horen dat mijn vlucht van Tanger naar Amsterdam geen directe vlucht meer was en dat deze een tussenstop in Nador zou maken. Ik was hier vel op tegen, aangezien ik gewoon voor DIRECTE vlucht heb betaald. Royal Air Maroc heeft hier helemaal niks aan gedaan, waardoor ik 50 EUR extra heb betaald om mijn vlucht 3 dagen naar voren te wijzigen. Zodat ik direct naar Amsterdam kon vliegen.

Nu begint de drama pas echt goed ..

Aangekomen om 09:00 ’s ochtends, kregen we steeds te horen dat er vertraging was. Hij zou 11:00 ’s ochtends vertrekken, na 18:00 was er nog steeds niks. Om 19:00 kwam er een van de meest verotste vliegtuigen aanrijden die ik ooit in mijn leven heb gezien, van Polen ofzoiets. Iedereen stond op en begon te schreeuwen, niemand durfte hier in te gaan. Iedereen was uitgeput, honger, noem het maar op. Rond uit een Drama.

Na een tijdje had iedereen door dat er niks anders was dan deze hopeloze vliegtuig en waren we maar allemaal ingestapt.

Pas om 23:30 stond ik buiten op schiphol, we moesten een uur wachten bij de bagage ruimte op onze koffers.

Ik ben niet de enige en dit is niet de eerste keer dat jullie dit hebben gedaan. Nooit van mijn leven zal ik ooit boeken bij ROYAL AIR MAROC.
Hebben jullie wel een eigen vliegtuig? Niemand heeft bijna een Royal Air Maroc vliegtuig gezien of erin gezeten in de afgelopen jaren.

Ik wil mijn geld volledig terug van mijn retour + vergoeding voor de stress en angst door Royal Air Maroc.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Royal Air Maroc

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Royal Air Maroc nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Getraumatiseerde klant.