Mijn Klacht:
Mijn Stella fiets voor een jaarlijkse onderhoudsbeurt aangeboden en daarna trad de klacht E 013 op.
2 x naar Tiel gereden en na een aantal dagen weer dezelfde klacht. Vervolgens , dus bij de derde keer, kwam er een monteur aan huis van Stella.
Na 4 dagen: hetzelfde probleem. De fiets moest nu naar Nunspeet, kan wel 3 weken duren. En dat klopt, zolang al geen fiets en nee, er zijn geen leenfietsen genoeg. Raar voor een bedrijf dat de beste e- bikes claimt te leveren.Telefonisch is Stella moeilijk te bereiken, dus chatten dan maar. Dat gaat snel maar ik word aan het lijntje gehouden: we kunnen niets voor je doen, geen leenfietsen genoeg. Datum is nu eindelijk bekend van mogelijke reparatie, 29-6, vragen die ik stel over het daadwerkelijk doorgeven van de exacte reparatiedatum worden gewoon niet beantwoord. Slechte service, slecht systeem. Ik raad Stella zeker niet aan.
Gewenste Oplossing:
Als er een leenfiets komt en wanneer ik te horen krijg dat de fiets op de “ operatietafel” ligt.
