Klacht: Voortdurend terugkerende problemen met de electronica E013 en geen leenfiets.

Fam. Aalbers op 23 juni 2021 over Stella Fietsen in de categorie Fietsenwinkel, Fietsmerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Stella fiets voor een jaarlijkse onderhoudsbeurt aangeboden en daarna trad de klacht E 013 op.
2 x naar Tiel gereden en na een aantal dagen weer dezelfde klacht. Vervolgens , dus bij de derde keer, kwam er een monteur aan huis van Stella.
Na 4 dagen: hetzelfde probleem. De fiets moest nu naar Nunspeet, kan wel 3 weken duren. En dat klopt, zolang al geen fiets en nee, er zijn geen leenfietsen genoeg. Raar voor een bedrijf dat de beste e- bikes claimt te leveren.Telefonisch is Stella moeilijk te bereiken, dus chatten dan maar. Dat gaat snel maar ik word aan het lijntje gehouden: we kunnen niets voor je doen, geen leenfietsen genoeg. Datum is nu eindelijk bekend van mogelijke reparatie, 29-6, vragen die ik stel over het daadwerkelijk doorgeven van de exacte reparatiedatum worden gewoon niet beantwoord. Slechte service, slecht systeem. Ik raad Stella zeker niet aan.

Gewenste Oplossing:

Als er een leenfiets komt en wanneer ik te horen krijg dat de fiets op de “ operatietafel” ligt.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stella Fietsen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Stella Fietsen in behandeling genomen

Bericht van

3 jaren geleden - Geachte mevrouw Aalbers-Speijers, Wat ontzettend jammer om te moeten lezen dat u ongemakken ervaart aan uw Stella fiets en over de nazorg niet tevreden bent. Dat zien we natuurlijk graag anders! Onze oprechte excuses hiervoor. Ik heb direct een melding aangemaakt voor de desbetreffende afdeling en uw klacht hieraan toegevoegd. Deze afdeling streeft ernaar om binnen 1-2 werkdagen contact met u op te nemen om dit te bespreken en om samen met u tot een gepaste oplossing te komen. Mocht u in de tussentijd vragen en/of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om ons te bellen op 0341-252266. We staan u graag te woord! Met vriendelijke groet, Melissa - Webcare

Reactie van de melder van de klacht Fam. Aalbers

3 jaren geleden - We wachten dus op de leenfiets.ik ben bijna 72, artrose en moet nu samen met mijn man een Giant delen, die het gelukkig nog doet. Dit was niet wat ik had verwacht van de Stella fietsen. De service leek ok in het begin maar ik ervaar nu een soort aan het lijntje houden. Geen idee precies wanneer de fiets wordt nagekeken en wat heel vervelend is: ik heb niets fout gedaan. De fout zit in de elektronica en dat is dus een fout van jullie. Zowel Jan als Richard van de helpdesk beloven : nieuwe leenfietsen. We kijken ernaar. Ik ben zwaar teleurgesteld.

Reactie van de melder van de klacht Fam. Aalbers

3 jaren geleden - Dag Stella, contact in 1 - 2 dagen.Nou, dat was vandaag, geen contact ervaren. Waarom bellen jullie niet? Waarom spreken jullie termijnen af die jullie niet nakomen? Wegens wanprestatie wil ik het aankoopbedrag terug om elders een fiets te kopen.

Reactie van de melder van de klacht Fam. Aalbers

3 jaren geleden - Dag Stella, zaterdagmorgen gebeld. Zo jammer al die ongemakken. De melding wordt nu doorgegeven, bla bla bla. Maandag of dinsdag nemen we contact op, ha ha ha. Dat zeggen ze steeds. Volgen jullie een speciale cursus HOE om te gaan met zgn lastige klanten? Mensen die aan de bel hangen omdat hun fiets het niet doet door jullie fouten? Is het normaal om zo lang zonder een fiets te zijn? Met dezelfde weerkerende problemen? Beloftes die worden gedaan en niet nagekomen worden? Verkocht is verkocht en bekijk het verder maar. Wat een slecht bedrijf is Stella, wat een slechte service. Ik wil mijn geld terug . De fiets vertrouw ik niet meer. Heel slechte berichten gelezen over dezelfde fout, nooit verholpen. De garantie tijd verloopt, we zijn nu bijna 4 weken verder. Ik wil mijn geld terug. Niets is waar wat jullie zeggen, bel graag : ja ja, als je er door kunt komen. Bellen jullie maar!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stella Fietsen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stella Fietsen

Heeft op 02 juli 2021 om 13:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Aalbers-Speijer,

Inmiddels is er telefonisch contact met u geweest en is er besproken dat de fiets a.s. dinsdag, 6-7, teruggebracht gaat worden.

Wij vinden de gehele gang van zaken uiteraard erg jammer, waarvoor onze oprechte excuses!

Wij sluiten deze melding nu af en gaan ervan uit dat alles duidelijk is. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, laat het ons dan gerust weten. U mag ons altijd mailen op het algemene e-mailadres [email protected] of bellen op 0341-252266.

We zijn er om u te helpen!

Met vriendelijke groet,

Melissa – Webcare

Fam. Aalbers

Heeft op 21 juli 2021 om 18:16 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

De fiets is terug gebracht, er moest 35 € betaald worden wat we niet hebben gedaan want het probleem ligt bij Stella. ( voor het updaten van …). Dat was namelijk wat fout ging.
Tot nu toe lijkt de fiets te “fietsen” maar er is geen vertrouwen meer.
Het schakelen lijkt nog steeds krakerig.
We gaan het zien.Heel jammer dat zo’n prijzige fiets zoveel problemen geeft.

Alle klachten die gemeld zijn door Fam. Aalbers