Klacht: Stella fietsen, streep voor veel geld!!!!!!

Waarin mijn stella op 17 juli 2023 over Stella Fietsen in de categorie Fietsenwinkel, Fietsmerken

Ik ben jammergenoeg in het bezit van een stella vicenza fiets. Wat een slechte kwaliteit fietsen zijn dat. De oplader defect, de display defect, de controller defect, de handel voor ondersteuning defect. De fiets rammelt aan alle kanten en dat voor een fiets van 4 jaar oud. Als er iets is aan de fiets moet je perse naar een filiaal van stella, want ze leveren niets aan een normale fietsenmaker. Dus je moet met een kapotte fiets zonder ondersteuning 15km fietsen om naar een filiaal te gaan, maar wel afspraak maken, want ze hebben geen tijd. Ik ben het zo zat, met die arrogante houding van stella. Alles gaat kapot en je loopt leeg op de kosten. Kwaliteit is om te huilen (Chineese troep) ook kan je niet rechtstreeks contact opnemen met de dichtbijzijnde dealer. Nee eerst ff 15 min in de wacht om vervolgens een nietszeggend advies.
Hoop dat ze snel van de markt gaan, voor mij noooooooit meer een STELLA.

Weet het eigenlijk niet, ben zo teleurgesteld en eigenlijk klaar mee.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stella Fietsen

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stella Fietsen over deze klacht.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stella Fietsen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Waarin mijn stella