Mijn Klacht:
Nadat we 2 nieuwe fietsen hadden mogen ontvangen aan het einde van de zomer 2019 dachten we van de problemen af te zijn.Voorjaar 2020, vol goede moed, met de nieuwe fietsen op pad en na 3 ritjes mijn scherm defect.Omruilen denk je dan, nee hoor fiets naar Nunspeet na veel heen en weer gebel en pas net terug.Dan denk je eindelijk samen fietsen gaat de fiets van mijn vrouw stuk, 15 ritjes mee mogen rijden en nu valt de ondersteuning steeds uit.Tel contact over magneetjes schoonmaken maar dat na 15 ritjes lijkt mij niet het euvel.Het heeft ook niet geholpen en ga daarom morgen maar weer eens bellen met deze verrassing.Juni 2019 2 fietsen gekocht van bijna 6000 euro en alleen maar ellende, tel prima te woord gestaan maar je wilt gewoon normaal fietsen.Ik weet het niet meer en wacht maar af wat er nu weer gaat gebeuren.Berusting is tegenwoordig het beste.
Gewenste Oplossing:
Normaal werkende fietsen waar ik “gewoon” een seizoen mee kan fietsen.