Klacht: Probleem na probleem

HenkL1966 op 23 juni 2020 over Stella Fietsen in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat we 2 nieuwe fietsen hadden mogen ontvangen aan het einde van de zomer 2019 dachten we van de problemen af te zijn.Voorjaar 2020, vol goede moed, met de nieuwe fietsen op pad en na 3 ritjes mijn scherm defect.Omruilen denk je dan, nee hoor fiets naar Nunspeet na veel heen en weer gebel en pas net terug.Dan denk je eindelijk samen fietsen gaat de fiets van mijn vrouw stuk, 15 ritjes mee mogen rijden en nu valt de ondersteuning steeds uit.Tel contact over magneetjes schoonmaken maar dat na 15 ritjes lijkt mij niet het euvel.Het heeft ook niet geholpen en ga daarom morgen maar weer eens bellen met deze verrassing.Juni 2019 2 fietsen gekocht van bijna 6000 euro en alleen maar ellende, tel prima te woord gestaan maar je wilt gewoon normaal fietsen.Ik weet het niet meer en wacht maar af wat er nu weer gaat gebeuren.Berusting is tegenwoordig het beste.

Gewenste Oplossing:

Normaal werkende fietsen waar ik “gewoon” een seizoen mee kan fietsen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stella Fietsen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Stella Fietsen in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Beste HenkL1966, Wat ontzettend jammer om te lezen dat u deze ervaring heeft gehad met Stella. Dat is natuurlijk niet de normale gang van zaken en wij kijken uiteraard graag met u mee naar een passende oplossing. Aan de hand van uw gegevens heb ik direct een melding aangemaakt voor de betreffende afdeling. Zij nemen zo snel als mogelijk verder contact met u op, om u hier verder bij te helpen. Met vriendelijke groet, Bas, Customer Care

Reactie van de melder van de klacht HenkL1966

4 jaren geleden - Jammer dat er geen contact wordt opgenomen. Monteur geweest en probleem NIET weg, mijn vrouw wederom zonder ondersteuning naar werk en terug moeten fietsen.15 km en terug en geen vertrouwen in de fiets die spontaan kan uitvallen na enkele kilometers.

Reactie van de melder van de klacht HenkL1966

4 jaren geleden - Het probleem is opgelost, defecte snelheidssensor.Wat Stella alleen niet begrijpt is het volgende, - alle dagen die je thuis moet zijn wanneer men de fiets komt repareren/ophalen. - alle gemaakte telefoontjes die je moet plegen. - alle dagen dat je geen gebruik kunt maken van je fiets tgv woon/ werkverkeer. - dat men niet de moeite heeft genomen om even te bellen en empathie te hebben met de klant. Ik raad iedereen aan, koop een E -bike bij de lokale fietsenwinkel, misschien iets duurder maar VEEL klantvriendelijker en je wordt gelijk geholpen. Voor mij NOOIT geen Stella meer. Alles draait om verkoop en verder niets.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stella Fietsen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stella Fietsen

Heeft op 10 september 2020 om 15:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Laurier,

Allereerst mijn excuses voor de late reactie op dit bericht.
Vervelend om te horen dat je geen goede ervaring hebt met de nazorg. Mijn oprechte excuses voor de gehele gang van zaken!
Deze klacht sluiten wij af, omdat er inmiddels contact met u is geweest. Mocht u met de uitkomst niet tevreden zijn, wil ik u vragen telefonisch contact met ons op te nemen via 0341-252266 of een mail te sturen naar [email protected] o.v.v. Klacht.nl. Wij pakken uw bericht dan zo spoedig mogelijk op.

Wij vertrouwen erop dat alles duidelijk is en wensen u nog een prettige dag.

Met vriendelijke groet,

Melissa, Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door HenkL1966