Klacht: Fietsen niet geleverd en communicatie onmogelijk

E2eising op 25 juni 2020 over Stella Fietsen in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nu ook maar aan Stella Nunspeet aangezien ik nu zie dat daar wel reactie op komt.

Begin mei 2 fietsen besteld, aangezien er nog 1 op voorraad was besloten ze allebei in juni (week 25/26) op te halen.
19 juni gebeld kregen we te horen dat onze fietsen vergeven waren en dat wij maar moesten wachten tot week 32.
Omdat ik het daar niet mee eens was is er een terugbel verzoek neergelegd bij de afdeling die hier antwoord op moest kunnen geven. Hier nog geen reactie op gehad.
Daarom nog maar een keer gebeld, uiteindelijk (Na nog 2 terugbelverzoeken waar niet op wordt gereageerd) was Stella bereid ons 2 leenfietsen te leveren deze zouden 25-6 geleverd worden. We zouden 2 dagen van tevoren gebeld worden over de tijd van levering.
Omdat ik dinsdag eind van de middag nog niets had gehoord zelf maar weer gebeld, hele verhaal uitgelegd, verteld de medewerker ons dat er niets over in het dossier staat. Terugbel verzoek naar betreffende afdeling, maar die laten weer niets horen.
Woensdag zelf weer gebeld, blijkt het toch wel in het dossier te staan maar de leenfietsen zijn op.
Terugbel verzoek naar betreffende afdeling maar nogsteeds geen reactie.

Ook via de verkoper geprobeerd contact te krijgen met een afdeling die wel antwoorden kan/mag geven …. maar van de kant van Stella blijft het stil…

Gewenste Oplossing:

Beste optie (begrijpelijk niet mogelijk) levering van mijn fietsen volgens afspraak.

Second best: levering Van de door Stella beloofde leenfietsen.

En ik zou nu wel eens antwoord willen hebben op de vragen die ik heb gesteld en teruggebeld willen worden door de verantwoordelijke afdelingen.

Beoordeling 6/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stella Fietsen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Stella Fietsen in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Beste E2eising, Wat ontzettend vervelend te moeten lezen dat je deze ervaring hebt met Stella. Ons excuus hiervoor. Ik heb direct een melding aangemaakt voor mijn collega's met het verzoek om zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen. En hopelijk kunnen we deze negatieve ervaring weer ombuigen naar een positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Bas, Customer Care

Reactie van de melder van de klacht E2eising

4 jaren geleden - Hoi Bas, Heel fijn dat het weer is doorgezet naar de betreffende afdeling. Echter misschien moet je ze even uitleggen hoe een telefoon werkt. Dan kunnen ze misschien eens contact opnemen Mvg, Evert

Reactie van de melder van de klacht E2eising

4 jaren geleden - Ondanks vele terugbel verzoeken en beloftes teruggebeld te worden nog niets van Stella gehoord. Net meer dan 70minuten met Stella gebeld waarvan 60minuten in de wacht bij “de juiste” afdeling. 4x terug gekomen bij klantenservice omdat ik te lang in de wacht stond. Daarna wilden ze me niet eens meer in de wacht zetten en konden ze alleen maar terugbelverzoek nummer 8,9,10? (Geen idee meer eigenlijk) Indienen en voor de rest konden ze niets meer betekenen🤬

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stella Fietsen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stella Fietsen

Heeft op 10 september 2020 om 15:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Eising,

Deze klacht sluiten wij af, omdat er inmiddels contact met u is geweest. Mocht u met de uitkomst niet tevreden zijn, wil ik u vragen telefonisch contact met ons op te nemen via 0341-252266 of een mail te sturen naar [email protected] o.v.v. Klacht.nl. Wij pakken uw bericht dan zo spoedig mogelijk op.

Wij vertrouwen erop dat alles duidelijk is en wensen u nog een prettige dag.

Met vriendelijke groet,

Melissa, Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door E2eising