Mijn Klacht:
Nu ook maar aan Stella Nunspeet aangezien ik nu zie dat daar wel reactie op komt.
Begin mei 2 fietsen besteld, aangezien er nog 1 op voorraad was besloten ze allebei in juni (week 25/26) op te halen.
19 juni gebeld kregen we te horen dat onze fietsen vergeven waren en dat wij maar moesten wachten tot week 32.
Omdat ik het daar niet mee eens was is er een terugbel verzoek neergelegd bij de afdeling die hier antwoord op moest kunnen geven. Hier nog geen reactie op gehad.
Daarom nog maar een keer gebeld, uiteindelijk (Na nog 2 terugbelverzoeken waar niet op wordt gereageerd) was Stella bereid ons 2 leenfietsen te leveren deze zouden 25-6 geleverd worden. We zouden 2 dagen van tevoren gebeld worden over de tijd van levering.
Omdat ik dinsdag eind van de middag nog niets had gehoord zelf maar weer gebeld, hele verhaal uitgelegd, verteld de medewerker ons dat er niets over in het dossier staat. Terugbel verzoek naar betreffende afdeling, maar die laten weer niets horen.
Woensdag zelf weer gebeld, blijkt het toch wel in het dossier te staan maar de leenfietsen zijn op.
Terugbel verzoek naar betreffende afdeling maar nogsteeds geen reactie.
Ook via de verkoper geprobeerd contact te krijgen met een afdeling die wel antwoorden kan/mag geven …. maar van de kant van Stella blijft het stil…
Gewenste Oplossing:
Beste optie (begrijpelijk niet mogelijk) levering van mijn fietsen volgens afspraak.
Second best: levering Van de door Stella beloofde leenfietsen.
En ik zou nu wel eens antwoord willen hebben op de vragen die ik heb gesteld en teruggebeld willen worden door de verantwoordelijke afdelingen.