Klacht: Accu snel leeg

jopie beukema op 30 mei 2017 over Stella Fietsen in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 05-08-2016 hebt u bij mij een Stella Livorno fiets afgeleverd. Eind
februari heb ik u bericht dat de accu ineens snel leeg was. U bent toen op
08-03-2017 bij mij aan de deur geweest voor een service beurt. Ik dacht toen dat het aan de display lag. U heeft toen een nieuw display geleverd.
Nu gebeurt dit echter weer. Ik denk nu dan ook dat het aan de accu ligt.
Ik heb dit niet eerder gemerkt omdat ik een recreatie fietser ben en niet
iedere dag hele einden fiets. Graag hoor ik van u.

Gewenste Oplossing:

Als u met mij naar een oplossing zoekt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stella Fietsen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Stella Fietsen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stella Fietsen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stella Fietsen

Heeft op 09 juni 2017 om 15:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door