Klacht: Steentjes vallen uit de kettin en manager was erg onbeschoft

op 21 mei 2016 over Swarovski in de categorie Juweliers

Ik kreeg van mijn vriend een ketting, al snel vielen de steentjes uit de ketting, vervanging gekregen, waar we zelfs voor moesten bijbetalen want ze hadden mijn ketting niet meer, en na een paar maanden vielen de steentjes er weer uit. Het was wel een ketting van 99 euro, dus dat kan echt niet.

Ik legde mijn klacht uit in de winkel in spuistraat Den Haag, en gaf aan dat ik eigenlijk mijn geld terug wilde omdat hun kwaliteit niet goed was. De manager gaf mij de schuld van het uitvallen van steentjes, terwijl dit volgens internet een bekend probleem is. Ik gaf aan dat ik er wel boos om werd dat zij mij de schuld wilde geven. Zij kleineerde mij echt en gaf bijvoorbeeld aan dat als ik niet netjes alsjeblieft zou zeggen bij het vragen om een nieuwe ketting, dat ik geen vervanging meer van haar kreeg. Dit terwijl ik continu u heb gezegd, niet heb gescholden Etc. Ik gaf alleen aan dat de kwaliteit slecht is en dat het niet netjes is mij de schuld te geven.

Uiteindelijk gaf ze een nieuwe, maar ze heeft meerdere keren gezegd dat ze dat niet wilde doen.

Ik zou graag excuses willen voor de manier waarop zij mij behandelde, ik ben geen klein kind, maar een klant die 99 euro heeft betaald en waar wil voor dit geld.

Als ik weer terug moet omdat de steentjes eruit vallen, dan wil ik een vervanging krijgen zonder bij te moeten betalen en zonder gedoe.

Ze moeten hun klanten beter informeren, dat de ketting kapot gaat als je hem niet na elke keer dragen helemaal oppoetst. (Dat zei de manager zelf)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Swarovski

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Swarovski nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Shirley-v