Klacht: Steentjes eruit

op 03 oktober 2017 over Fossil in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb nu mijn tweede paar oorbellen heel netjes gratis gekregen maar helaas zijn er alweer wat steentjes uit van de oorbellen,ze waren niet heel goedkoop.

Gewenste Oplossing:

Ik zou heel graag deze oorbellen willen waarbij de steentjes er in blijven

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fossil over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Fossil in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fossil een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fossil

Heeft op 04 oktober 2017 om 09:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat u zo'n pech heeft met de oorbellen. Heeft u al contact gehad met het verkooppunt? Zij zijn namelijk degene die in eerste instantie kunnen kijken wat ze ( in samenwerking met ons) voor u kunnen betekenen. Hierbij zou ik ook duidelijk aangeven ( indien niet volledig bekend) bij de juwelier dat u al meerdere keren pech heeft gehad. Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten.
Inger - Customerservice@fossil.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Poolman33