Klacht: Steentje in de geschaafde amandelen

op 05 juni 2021 over HelloFresh in de categorie Vervoersbedrijven

Goede avond,

Ik kocht nooit Hello fresh, maar kreeg een pakketje van een familielid. Ik dacht laat me hetaar proberen, zoals het op het recept staat. Alles was gelukt, tot dat ik op een steentje kauwde die tussen de geschaafde amandelen zat. U snap wel dat het weer jaren gaat duren voordat ik iets van hello fresh zal eten.

Gegroet,

SA Wijsman

Ben pas tevreden als alles goed word gecontroleerd.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar HelloFresh over deze klacht.

Bericht van HelloFresh

1 maand geleden - Hello, Dankjewel voor je bericht. Jeetje, wat ontzettend vervelend dat dit is gebeurd. Wij controleren onze boxen altijd grondig, maar dat is deze keer dan niet helemaal goed gegaan. Onze excuses. Ik wil je daarom vragen om contact met ons op te nemen zodat we er gelijk een melding van kunnen maken. In dit soort gevallen bespreken we dit liever direct met de klant via de chatfunctie op de website of telefonisch. Telefonisch zijn wij bereikbaar op 020-7602014 en via WhatsApp op 31 20 26 24 446. Je kan ook via de chat op de website contact opnemen. We gaan dan gelijk aan de slag! Groeten, Caroline

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door HelloFresh in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat HelloFresh een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

HelloFresh

Heeft op 11 juni 2021 om 13:33 geantwoord