Klacht: Steeltje in mijn appeltaart

op 12 oktober 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Beste Albert Heijn,

Wat is er met dit winterse weer nou lekker dan op de bank zitten met een theetje en een stukje appeltaart?
Dat was voor vanavond het plan van een vriendin en mij.
De theetjes stonden klaar, de slagroom al op de appeltaart en dan.. het eerste hapje, waar je je zo op verheugd.. ‘hmm een hard stukje’. Kan gebeuren dacht ik, vast een stukje schil. Maar helaas was ook het taartje van mijn vriendin niet zoals het hoort. Een beetje zoals een vis met graatjes, je eet er toch anders door.
Maar tot nu toe geen ramp. Tot mijn verbazing zag ik vervolgens alleen dat er een heel appelsteeltje in mijn taartje zat, best groot en keihard.
Ik, als oplettende eter, heb dit eruit gehaald (en een foto gemaakt want dit is toch wel heel gek) maar stel je voor een kind eet dit.. de rest mag zelf ingevuld worden.

Een tip voor de appeltaart bakkers: klokhuis en steeltjes horen niet in een appeltaart. Als je geen zin meer hebt in schillen wordt het tijd voor een andere baan.

Groetjes,
Twee meiden, die volgens jullie waarschijnlijk ongelofelijk zeiken, die diep teleurgesteld zijn in hun taartjes.

In het vervolg hopen wij appeltaart te eten zonder harde stukken erin zodat we echt kunnen genieten van een heerlijk winters avondje.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ilsezeper