Klacht: Steeds e-mail via IMAP kwijt

op 31 juli 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben al 2x in een half jaar al mijn mail kwijt die ik via de webmail kan inzien. De instellingen staan op IMAP. Ik wordt hier pissig van! Waarom gebeurt dit steeds? Het lijkt wel of als ik mijn prullenbak leeg, alles wordt weggehaald, ook alles wat in de inbox zit. Hoe kan dit???? Ik heb in januari al uren met de klantenservice gebeld, maar dat haalt niks uit. Ik kan ook geen officiële klacht indienen. Alles moet via telefoon of chat en dat werkt voor geen meter.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn mail terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door barluuk@hetnet.nl