Klacht: Stedentrip Sofia

op 10 mei 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik had voor een leuke prijs een stedentrip naar Sofia. Een vriendin wou graag mee.
Kom ik op de site is er bijna geen keuze qua datums. Nu heb ik al extra ontbijt en 4 sterren gereserveerd en kwam er weer 100e bovenop zodat we een datum hadden dat we wel kunnen. Nu word ik gemaild door flywise dat deze datum niet kan. Handig stedentrips laten veilen als er bijna geen datums zijn! En je alsnog duur uit bent, zodat je een datum hebt dat het wel uitkomt…. Ik baal hier gigantisch van.

Meer datums voor beschikbaarheid. Wij werken ook gewoon en nemen hier vrij voor. En als het dan niet kan, terwijl toen we gingen boeken het groen was, vind ik vreemd. En kan dit niet wil ik me geld terug, tenminste wat ik extra betaald heb voor ontbijt en 4 sterren hotel ipv 3 sterren. Omdat hier iets meer datums beschikbaar voor waren.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 10 mei 2017 om 17:26 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat ontzettend vervelend dat u tegen problemen aanloopt als u een reservering maakt. Wij willen heel graag kijken hoe wij u hiermee kunnen helpen maar kunnen geen account vinden op de gegevens die zijn doorgegeven. Kunt u ons een email sturen met een waardebonnummer of orderid? Dit mag u mailen naar webcare@vakantieveilingen.nl

Larissa- webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door Sharon Ernst