Mijn Klacht:
Teleurstellend. Is wat ik het beste kan omschrijven. Mijn vader besloot een proef product te bestellen bij stayhealthyproducts.com. Hij moest er €59,95 voor betalen en mijn vader reageerde dat hij het niet meer wilde en het graag zou retourneren, uiteindelijk boden ze het bedrag van €59,95 naar €9,95 af te korten. Mijn vader is ermee akkoord gegaan en was er bereid voor te betalen. Daar hebben ze helaas niet aangehouden en niks verteld over wat het echte totale bedrag zou zijn. Pakketje (nog steeds ongeopend) netjes binnen gekregen. Krijgt hij eerst het bedrag via post binnen van wel €26,45 dat heel misleidend is berekend er staat bij dat hij 1e en 2e herinneringen via mail heeft gekregen. Dat is niet waar. Dus daarboven op btw een bedrag van €26,45 i.p.v. €9,95. Normaal ontvangt hij ook via mail om het bedrag te betalen.. maar dat heeft hij dus nooit ontvangen en anders had hij er wel op gereageerd en eventueel betaald, mocht het bedrag kloppen. Nog geen week later komt er incassokosten er boven op… toen besloot ik maar in te stappen en heb contact opgelegd via mail met stayhealthyproducts (nummer is niet bereikbaar) en moest contact opnemen met de incassobureau want zij hebben hun werk gedaan. Triest. Ik hoop dat we alsnog het juiste bedrag ontvangen en dat dit snel voorbij zal gaan.
Nu lees ik alle reviews en vraag me af hoe ze nog werkzaam kunnen zijn. Ik vind het heel erg dat ze nog maar doorgaan met het oplichten van verkooppraatjes. Ik hoop hiermee aan te geven om eerst je research te doen voordat je iets online besteld. Helaas is mijn vader en vele anderen de slachtoffer van geworden.
Gewenste Oplossing:
Ik en vooral mijn vader zal pas tevreden zijn als alle extrakosten terug getrokken worden en de juiste bedrag naar hem opgestuurd zal worden.
