Klacht: ik moet voor een product betalen die ik nooit ontvangen heb

mw Bryson op 24 juni 2020 over Stayhealthy Products in de categorie Gezondheidswinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een product bestelt(vitaminen) en mocht achteraf betalen (afterpay)
eerste instantie dacht ik dat het gratis was..
Ik heb zolang gewacht om eigenlijk te retouneren
wat ik wel heb ontvangen zijn de facturen dat ik moet betalen
Ik heb op allemaal een reactie gestuurd, maar bleek dat het no-replay berichten waren op een gegeven moment is het bedrag van 60 euro naar
81,zoveel euros ik heb bij mijn buren nagevraagd niemad heeft iets ontvangen ook is er geen bericht achtergelaten.
niets niets. ik wordt nu bedreigd ik vind het heel vervelend

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevreden als ik niet meer wordt lastig gevallen en niets meer van ze hoor
Maar ook wanneer ze aangesproken worden om te stoppen met deze oneerlijke praktijken

Mvrgr

Mw Bryson

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stayhealthy Products

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stayhealthy Products nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mw Bryson