Klacht: Status staat op afgeleverd maar geen pakket ontvangen!

op 30 juli 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisteren (28/7) zou mijn nieuwe koffer geleverd worden. Hele dag thuis gewacht, maar geen bezorger. Plots stond om 20.55 het pakket op afgeleverd via track en trace, maar wij waren thuis en hebben niets ontvangen. De buren aan beide kanten ook niet en er lag ook geen briefje in de bus. Vandaag maar weer gewacht van 11-15, dan zou er een DHL bezorger in onze wijk moeten zijn. Maar niets. Ik ga morgen op vakantie en mis nu mijn koffer. Heel jammer dit!

Als DHL meteen even contact zou nemen met de bezorger in onze buurt. Maar dit kan zogenaamd niet. Er kan niet in het systeem worden gevonden wie dit is. Kon alleen een klacht indienen bij V&D waar ik de koffer heb besteld Dit heb ik gedaan en er wordt een 'onderzoek'gestart. Vervolgens ga ik zonder koffer op vakantie. Bedankt he!

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 30 juli 2015 om 11:09 geantwoord

Beste Daphne,

Ik heb je hierover ook al gesproken via Facebook, dus als je het goed vind beperk ik me hier tot een korte samenvatting van wat we besproken hebben.

Ik had allereerst de zendinggegevens nagekeken. Volgens onze gegevens was het pakket bezorgd op jouw adres. Ik adviseerde je daarom navraag te doen bij je buren, maar dit had je al gedaan zonder resultaat. Ik wilde je adviseren V&D te contacteren zodat die bij ons een onderzoek kon starten. Je had al contact gehad met V&D en die had dit ook al bij ons aangevraagd. Helaas had je je pakket de volgende dag al nodig terwijl zo'n onderzoek langer in beslag kan nemen. Ik kon het onderzoeksproces helaas niet voor je versnellen. Helaas heb ik je daarom niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Ik heb je nog aangeraden V&D om een andere oplossing te vragen, maar ook dit bleek je al met hun besproken te hebben. Helaas zat er niks anders op dan het onderzoek af te wachten.

Nogmaals oprechte excuses voor het ongemak en ook nogmaals desondanks een hele fijne reis toegewenst.

David

Alle klachten die gemeld zijn door Daphneberg