Klacht: Status ontvangen maar wie ????????

op 01 december 2018 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Smartphone hoesje bestelling volgens status ontvangen maar wie 19 oktober besteld maar 17 november nog steeds niets ontvangen Minion the box.com geef niet thuis zeer slechte zaak iets beloven maar niets waar maken nog niet eens een normaal klachten side waardeloos negens reacties op.order nummer 1810150629899237 nog een nummer geen idee waar dat van is 29899237 status zeg dat het vliegtuig nog moet opstijgen gericht van van Minion the box.com dat ik het pakje al ontvangen heb nog niets gezien vreemd ja toch ik lees wel.

Vriendelijke groet
Kees de Vos
boelh@caiway.nl

Als het normaal bezorgd Woord en minimaal excuses.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van MiniInTheBox.com

1 maand geleden - Beste, Het spijt ons zeer dat uw zending tijdens het transport vertraging heeft opgelopen. Helaas werd uw zending vertraagd vanwege zeer grote drukte bij de koerier. We hebben contact opgenomen met deze SunyouMail-untrack-Sunyou koerier en hem gevraagd de levering van uw bestelling prioriteit te geven. Wij verzoeken u vriendelijk nog een paar dagen te wachten. Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op als u de bestelling nog niet hebt ontvangen op 2018-11-30. Wij nemen voor u dan nogmaals contact op met de koerier. Wij danken u vriendelijk voor uw geduld en begrip. Met vriendelijke groet, Carla www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Boelh