Klacht: Status geen verzending

op 09 september 2016 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Ik heb dinsdag 6 september Adidas Adilette besteld. Volgens de site streven ze er naar om deze binnen 1 à 2 werkdagen te bezorgen. Ik heb echter nog geen verzendbevestiging ontvangen en de status op Mijn account blijft staan op \”geen verzending\”.

Wanneer ik mijn bestelling in goede staat binnen korte tijd ontvang.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Perry Sport

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Perry Sport nog niet in behandeling is genomen.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Perry Sport in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Perry Sport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Perry Sport

Heeft op 17 januari 2017 om 18:52 geantwoord

Beste Carmen, allereerst mijn excuses voor de late reactie. Ik vind het vervelend om te lezen dat je een nare ervaring hebt opgedaan bij Perry Sport. Ik zie in mijn systeem dat je bestelde artikel helaas niet meer leverbaar was en dat het aankoopbedrag op 14 september aan je is teruggestort. Ik hoop dat de klacht op deze manier naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice Perry Sport

Alle klachten die gemeld zijn door Carmenvl