Klacht: Status aanvragen niet mogelijk

MDJVG op 14 mei 2019 over CBR in de categorie Overheid

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

De afgelopen 8 dagen heb ik non-stop contact geprobeerd op te nemen met iemand van het CBR omtrent de stand van zaken van mijn gezondheidsverklaring (ongewijzigde medische status).

Keuze 1 in het keuzemenu van het CBR is voor de gezondheidsverklaring regelingen, daar wordt de lijn na een paar keer automatisch verbroken. Bij het proberen via een andere keuze in het keuzemenu (2,3,4 of 5) komt de beller geen stap verder. Telefonisch contact is niet mogelijk.

Op de website van het CBR staat dat als er sprake is van een niet gewijzigde medische situatie, zoals in mijn geval, dat er geen probleem moet zijn met de gezondheidsverklaring en het verlengen van het rijbewijs omdat er geen medische controles bij hoeven te komen kijken.

Ik ben langer dan 17 jaar diabetes patient, een niet gewijzigde situatie die ook niet zal veranderen, maar ik heb tot op de dag van vandaag nog niks mogen vernemen, geen enkele vorm van contact gehad vanuit het CBR.

Uiterlijk binnen 7 weken door de drukte zou ik wat moeten vernemen van het CBR, dit is niet gebeurd en informeren naar de status hiervan is dus ook niet mogelijk want telefonisch is het CBR niet bereikbaar.

Akvast bedankt,
Maureen van Gastel

Gewenste Oplossing:

Informatie ontvangen over de status van mijn gezondheidsverklaring

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door