Klacht: Stations zitplaatsen

op 15 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

J.l vanaf Den Haag centraal naar Haarlem en tot mijn verbazing geen zitplaatsen meer voor wachtenden op trein. Alleen in hoekje nog 2 plaatsen.Voor reizigers die niet goed ter been zijn ( zowel ouderen als jongeren ) een slechte zaak. Op een groot en nieuw station verwacht ik, en met mij vele anderen, dat de NS service verleent aan die groep door een aantal banken te plaatsen. Zeker met de vele vertragingen moeten er zitplaatsen zijn. Nu gaat men op de aanwezige trap zitten wat niet de bedoeling kan zijn. Zag op station Leiden dat daar wel fatsoenlijke zitplaatsen aanwezig zijn.
Ben benieuwd naar reactie van NS en of zij een oplossing bedenken wat niet zo moeilijk moet zijn.
Met vriendelijke groet
J.L.A. Blange

Wanneer er een oplossing gevonden is.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 05 oktober 2016 om 12:46 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door look