Klacht: station Duivendrecht wordt overgeslagen

op 15 juni 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Met ingang van de nieuwe dienstregeling stopt de intercity uit Groningen en Leeuwarden naar Den Haag en die in omgekeerde richting niet meer op station Duivendrecht. Als iemand die 4 keer per week van Amsterdam Amstel naar Den Haag reist moet ik daardoor extra overstappen en heb een langere reistijd. Mijn goede verbinding met het achterland van Groningen is weg (Arriva). Station Duivendrecht is een overstapstation en een waar veel mensen gebruik van maken. Dat is in de statistieken misschien niet altijd duidelijk (er wordt dus niet veel in- en uitgecheckt). Bovendien ook belangrijk vanwege verbinding met 3 metrolijnen. De perrons zijn breder dan die van Amsterdam-Zuid waar het nu af en toe gevaarlijk druk is. Wat is toch de reden dat de intercity uit het Noorden station Duivendrecht voorbij rijdt?

Als de intercity uit Groningen of Leeuwarden naar Den Haag en die in omgekeerde richting weer stopt op station Duivendrecht

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door duivendrecht