Klacht: Station blauwe zoom

op 14 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn klacht gaat over het feit dat de trein maar 1 keer in het half uur stopt op de blauwe zoom! Als ik een aansluiting mis kan ik dus niet de volgende trein pakken, want die stopt daar niet. Door omstandigheden is red ik het niet om in de ochtend naar centraal te rijden, ben dus gebonden aan de blauwe zoom!

Ik ben tevreden als de trein ook gewoon elk kwartier stopt op de blauwe zoom! Hij stopt ook op alle andere stations (ook boven-Hardinxveld)

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 februari 2018 om 18:17 geantwoord

Beste md. Voorberg,

Uit jouw reactie is gebleken dat de dienstregeling van de Merwedelingelijn niet aansluit op jouw wensen. Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is kan voor de andere juist een verslechtering zijn. Arriva streeft er naar oplossingen te vinden waar zoveel mogelijk reizigers van kunnen profiteren. Daarom worden alle klantreacties door ons verzameld en betrokken in de evaluatie van de dienstregeling. Wij hebben jouw reactie doorgestuurd naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van jouw ervaring. Met uw reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Wel wil ik je er op wijzen dat onze wijzigingen in de dienstregeling altijd in december plaats vinden. Dit jaar rijden wij echter onze laatste ritten in december daar Qbuzz het overneemt. Mijn advies is dan ook om deze melding ook alvast bij hen te doen aangezien zij de diensten van ons overnemen.

^Zoë
Arriva Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door md.voorberg