Klacht: Statiegeld

op 01 februari 2014 over Aldi in de categorie Supermarkten

Wat is dit voor iets raars?Als trouwe klant van de Aldi waar wij wekelijks onze boodschappen doen, voelen wij ons echt in de maling genomen.Vorige week had mijn man trouw zijn lege kratjes bier bij de aldi ingeleverd, netjes een bonnetje gekregen. Gaan we boodschappen doen bij diezelfde aldi ( waar we praktisch naast wonen), blijkt dat we het statiegeldbonnetje niet kunnen inleveren, ” dat had de zelfde dag gemoeten”. Hetgeen wij niet wisten… ( ook al stond het op het bonnetje, maar hadden we niet naar gekeken natuurlijk). Uiteindelijk een hele discussie ( ook al kan de cassiere niets aan het beleid doen), als trouwe klant van de aldi had men op z’n minst klantvriendelijk met de situatie om kunnen gaan, maar nee, weg geld waar we wel degelijk recht op hebben. Het gaat me niet eens zozeer om het geld, maar meer om het principe… Ik voel me ineens geen “klant” meer van de aldi, maar een nummertje, waarbij persoonlijke benadering compleet ontbreekt… Ik ben van promoter naar detractor gegaan.Hopende dat u (ALDI-Fijnaart)de tijd neemt om dit te lezen en een passende oplossing aan te bieden.

Tevreden als ik mijn bonnetje gewoon mag inleveren bij de Aldi, waar ik ook mijn kratten heb ingeleverd.
En het personeel excuses aanbied voor de klantonvriendelijkheid en het niet meedenken in klantvoordeel. (waar we echt gewoon recht op hebben).

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jannekeadhd