Klacht: Start maakte een flinke fout waar ik de dupe van ben.

op 29 januari 2014 over Start people uitzendbureau in de categorie Uitzendbureaus

Een week geleden kreeg ik een telefoontje van Salina dat er iets mis was gegaan met mijn salaris verhoging (vanwege verjaring).
Er werd mij vertelt dat er 700euro teveel was betaalt over een periode van een aantal maanden en dat ik dit terug moest betalen (uiteindelijk bleek dit over een bedrag van 1000 euro te gaan).
Ik ging in de eerste instantie akkoord indien er een betalingsregeling getroffen zou worden.
dit was volgens Salina niet mogelijk, een telefoontje later, nadat ik had terugbeld omdat ik dit echt niet vond kunnen, corrigeerde zij haarzelf met ‘sorry, er is trouwens wel een betalingsregeling mogelijk in de zin dat je niet meer betaalt krijgt tot het bedrag terug is’ (letterlijk gezegd).
Ikzelf ben net op mijn eigen gaan wonen en kan dus geen geld missen, hier word geen rekening meer gehouden.
Er zou vanaf hun kant contact op worden genomen met het hoofdkantoor en ik zou dezelfde of de volgende dag weten hoe en wat.
uiteindelijk werd ik 2 dagen later uitgenodigd voor een gesprek dat plaats zou vinden op de vrijdag.
het gesprek was afgesproken alleen nog geen tijd, dit zou ik voor 5 uur doorbellen.
helaas werd er niet opgenomen toen ik belde, maar ze wisten dat ik vrijdag zou komen.
eenmaal aangekomen was er niks voorbereid en zeiden ze dat ik zij dat ik zou laten weten ‘of ik zou komen’ terwijl dat al bekent was maar de tijd niet.
na een lang gesprek met enkele opties zou ik hierover na mogen denken.
vandaag kreeg ik in de middag een e-mail waarin afspraken staan waar ik totaal niet akkoord mee ben gegaan, en er helemaal geen rekening word gehouden met mijn financiele benodigdheden. mijn vakantiegeld word ingehouden terwijl hier niks over is afgesproken ook is er een limiet van 50 tot 100 euro loon genoteerd.
onder aan de brief staat heel hard genoteerd dat ik maar tot de 31e (dus minder dan anderhalve dag) tijd heb om een beslissing te maken.
Ik vind het onrespectabel hoe er met mij word omgegaan.
Er word een fout gemaakt, ik ben er heel zwaar de dupe van en moet heel mijn leven omgooien, en er wordt niet eens besproken of gekeken naar hetgeen wat ook voor mij haalbaar is.
Ook is het contact zowel over de telefoon als mondeling en per e-mail abnormaal verlopen.
Ik wou gewoon samen tot een oplossing komen en was bereid hier aan mee te werken maar als ik zo word behandeld door heel de start people inhouse service van audax dan weet ik het ook niet meer.
Vooral de e-mail die ik kreeg aangezonden heeft mij geraakt omdat deze vol met keuzens staat die niet met mij zijn besproken en gewoon zijn gemaakt, er word kijhard tegen mij gelogen.

finaal kwijting van beide partijen.
Ik ben heel mijn vertrouwen in startpeople kwijtgeraakt en ook al zouden er nu afspraken worden gemaakt, dannog geloof ik niet dat er hier aan gehouden zou worden vanaf de kant van startpeople.
Ik ben diep teleurgesteld in heel het bureau daar en ik heb er spijt van dat ik er ooit voor ben gaan werken.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Start people uitzendbureau

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Start people uitzendbureau in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Linksniper013