Klacht: Onvolledige paviljoentent

op 09 mei 2018 over Starlight New Age in de categorie Internetshops - Algemeen

Beste,

Op 17 april heb ik een online bestelling geplaatst op de webshop van trend24.nl. heb een paviljoentent gekocht voor een surpise party. Helaas heb ik een onvolledig tent ontvangen, waarbij il schroeven en voetstukken vannde pilaren mis en ook nog eens de wanden en het dak vannde tent. Heb dus enkel de pilaren ontvangen, waar ik helemaal niets mee kan.. verassings verpest dus. De eerste volgende dag hebben wij meerdere malen contact opgezocht met tend24, dit telefonisch en via mail. Helaas zonder succes. Verder hebben wij ook via de chat servies van trend24 contact opgenomen. Ze gaven aan het onbrekende pakket te zoeken. Dit heeft meer als een week geduurd. Heb verder geen mail of telefoontje van hun ontvangen. Ben er elke keer zelf achterna moeten gaan via de chat servies. Want via de telefoon kreeg il ze haast nooit te pakken. Er worden elke keer loze beloftes gedaan. Heb meerdere malen aangegeven mijn onvolledige pakket retour te sturen. Kreeg daarna een mail dat de dak vannhet tent al verzonden is en de tijd verstreken is om retour te sturen. Ik ga aan dat de tijd zeker niet verstreken is aangezien het hier gaat om een onvolledig pakket. Heb de dak inmiddels al binnen en de wanden zou ze nog bestellen. Verder kon ze niet aangeven wanneer se wanden binnen zou zijn
Dot kan dus nog lang gaan duren. Heb meerdere malen moeten aangegeven dat het niet enkel de wanden betreft maar ook de voetstukken en schroeven. Als optie kreeg ik de schroeven zelf te.moeten kopen en de bon te sturen of te moeten wachten tot ze die weer moeten bestellen. Daar Hebben wij allemaal geen tijd voor. Wil mijn geld terug en het onvolledig pakket terug sturen. Ik krijg geen informatie hoe ik het pakket kan terug sturen. Ze geven aan een nieuwe model te willen sturen. Maar wil geen nieuwe model. Wil se zelfse tent die ik had besteld. Numoet ik weken wachten op verschillende onderdelen. Communicatie is een dikke nul en klantvriendelijkheid al helemaal.

Ik zou pas tevreden zijn als il binnen de week een volledige nieuwe paviljoentent heb. Of mij geld terug. La het ga ik niet meer wachten. Dit heeft allemaal te lang geduurd. Ze weten zelf niet wat er ontbreekt ennwat er bij die tent hoort. Aangezien ze niets maten weten over voetstukken. Misschien mossen er nog meer onderdelen waar wij van niets af weten en pas weer zouden gaan ontdekken bij het in elkaar zetten vannde tent. En verder wil ook excuses ontvnagen voor hun klantobvriendelijkheod en hun belachelijke onbereikbaarheid.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Starlight New Age

Reactie van de melder van de klacht Mohamed elbo

11 maanden geleden - Zie nu pas dat ik perongeluk starlight new age als bedrijf heb aangeduid Ze hebben hier natuurlijk niets mee te maken.het gaat om Trend24.nl maar ze stonden niet in de lijst

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Starlight New Age nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mohamed elbo