Klacht: Stappenbedrijf gevaarlijk jonge kinderen (6 jaar)

op 24 augustus 2018 over Vacanceselect in de categorie Reizen Algemeen

Wij zijn onlangs via vacanceselect verbleven op een camping in Italië. De tent was van selectcampagne. In de tent bevond zich een stapelbed voor onze twee dochtertjes. Het rekje voor het stapelbed was in mijn mans ogen enigzins dubieus. Hij was bang dat ze hier onderdoor zou kunnen glijden. Ik was er van overtuigd dat het veilig was, omdat ze anders naar mijn idee zo’n bed daar niet wegzetten voor kinderen. En er zat een rekje voor, dus er was gedacht aan veiligheid zo beredeneerde ik. De vierde nacht van ons verblijf is onze dochter daar toch onderdoor gegleden en van 1,5 m hoog in haar slaap naar beneden gevallen. Gat in haar achterhoofd dat vreselijk bloedde, na eerst een huisarts bezocht te hebben, zijn we doorgestuurd naar een kinderziekenhuis 40km verderop. Daar is de wind gehecht en moest ze opgenomen worden ter observatie.
Ik wil dit andere vacanceselectselectcamp gasten besparen. Het stapelbed in de glampingtenten zijn dus niet veilig!!!
Het antwoord van vacanceselect: goh, wat vervelend, we geven het door aan selectcampagne en u krijgt 50 euro korting op uw volgende verblijf ….
Nog een reden om zeker niet meer bij vacanceselect te boeken!!!

Als mijn klacht iets serieuzer behandeld zou worden. Onze vakantie was best wel verpest na dit hele gebeuren. Kind mocht na aankomst op de camping niet meer zwemmen met de hechtingen. Daar zit je dan in 34 graden met een 6 jarig meisje op een camping in Italië. Ik had gehoopt op iets meer tegemoetkoming dan die 50 euro korting op een verblijf die ik zeker niet meer bij hun wil boeken. En ik hoop dat andere gasten dit tijdig lezen, zodat ze dat risico niet nemen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vacanceselect over deze klacht.

Bericht van Vacanceselect

2 maanden geleden - Wij hebben per e-mail nogmaals contact met elkaar gehad en we zijn blij dat uw klacht inmiddels naar tevredenheid is opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonne133