Klacht: Stapels post voor vorige bewoners al 15 jaar(!) klagen helpt niet

op 28 augustus 2016 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Ik krijg regelmatig 2 of 4 grote enveloppen met reclame en andere onzin gericht aan 2 verschillende bewoners die al 15 jaar geleden vertrokken zijn op mijn adres.
Post retourneren, bellen, schrijven: het blijft gewoon doorgaan. Een dame die ik aan de telefoon kreeg is zelfs haar kinderen verloren: ze zou na 11 jaar proberen van mijn kant hoogstpersoonlijk zorgen dat dit zou stoppen en zwoer op de hoofden van haar kinderen…. Ik woon nu 12 jaar op dit adres, voor mij hebben er zo’n 3 jaar andere mensen gewoond; ook hen hebben geprobeerd die stroom post te stoppen want een nee/nee sticker heeft uiteraard geen zin. Ik word er gillend gek van, vooral het keer op keer liegen dat men het zó vervelend vind en er direct iets aan gedaan gaat worden irriteert me mateloos.
Ook ben ik boos als ik bedenk wat een hoop geld 15 jaar voor 2 personen aan weggooibrieven gekost moet hebben.

Om nog maar te zwijgen over het feit dat je een 0900-nr. moet bellen waar je extra voor betaald om beloftes te krijgen die nooit worden nagekomen.
Dure grap voor alle betrokkenen en totaal zinloos: ik raad iedereen af mee te spelen en onderbouw ook waarom. Dat je de zinloze foldertjes voor anderen betaald met je inleg mocht je al mee willen doen. Nog nooit iemand gesproken die NIET boos werd om zoveel geldverspilling…

Als de postcodeloterij de toezending van al die irritante brieven, folders en goudkleurige enveloppen stopt, voorgoed. Nooit meer iets naar me toestuurd: ook niet op mijn eigen naam gewoon GEEN POST MEER, NOOIT.

*MIJN ADRES OP DE ZWARTE LIJST ZET VWB POST*

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postcode Loterij

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Genoeg van Postcodeloterij-terreur