Klacht: stankoverlast

op 21 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

op station Capelle a/d IJssel is sinds enige tijd weer een “eettent” open
echter sinds die tijd STINKT het regelmatig bij de betaal automaat ook staan er dikwijls bromfiets/fiets naast de automaat.
De stank ergert mij het meest. De afzuiging is volgens niet in orde
In het verleden bij de vorige cafetaria was er nooit stankoverlast.

betere afzuiginstallatie

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 10 oktober 2016 om 13:28 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door h. kuijkhoven