Klacht: stank voor dank

op 07 juli 2017 over Bas vd Heijden in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het personeel van ditk is best wel klant vriendelijk het is alleen jammer dat er klanten zijn die tijdens een toillet bezoek aldaar het nodig vinden de stront letterlijk aan de muren te smeren het geen het begrijpelijk maakt dat men het niet meer gewenst vind dat klanten van hun toillet gebruikk maken helaas moeten hierdoor de goede onder de aso’s leiden

Gewenste Oplossing:

Klanten van dirk dienen hun mentaliteit aan te passen en dus geen puinhoop achter te laten na hun toilet bezoek thuis houden we het toch ook netjes

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bas vd Heijden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bas vd Heijden nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door croonoloog