Klacht: Stank

op 02 september 2016 over Bastion Hotel in de categorie Horeca

Wij waren van 8 op 9 augustus op bastion hotel hoofddorp nou we kwamen binnen en er hong al een nare geur maar toen we boven kwamen was het heel erg ze warrn de kamers schoon aan het maken teminste alle wasgoed lag op de gangen het zag niet uit toen we op de kamer kwamen was het ook niet echt schoon en de stank was niet te doen het is ofdat er muizen ofzo liggen te rotten we zijn gelijk naar buiten gegaan rn daar gebleven tot savonds laat daarna wel terug gegaan want we konden niks anders doen heel slecht geslapen de rest van de nacht en heb op mijn eerste twee dagen vakantie moeten wassen personeel is super wel echt toppers

Nou zou graag toch wel een tegemoed koming willen twee dagen vakantie in curacou naar de hens omdat ik moet wassen en de prijs voor de kamers terwijl we nog niet eens erop konden verblijven is hoog

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bastion Hotel

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bastion Hotel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pep41