Klacht: Stank

op 26 juli 2016 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Beste

Sinds januarie ben ik lid van Fit for Free. Ik ben door de medewerker overgehaald om zich in te scchrijven. Het is een leuke club omcte sporten en genoeg faciliteiten en vriendelijk personeel.

Echter na 2 keer te wezen sporten kwam ik tot de ontdekking van de enorme onaangenaamde geur die er hangt. Meerdere malen aangegeven bij de medewerkers en zij waren zich van bewust van de geur die er rond hangt. De geur onstaat door dat de leden mouwloze shirts dragen. Hoerdoor word iedereen blootgesteld aan onaangename geur. Dit heeft mijn motivatie om te sporten weggenomen.

Ik wil dan ook graag mijn abonnement opzeggen echter heeft deze een looptijd van een jaar waar er 7 maanden al op zitten. Ik wil per direct mijn abonnement opzeggen.

Als ik mijn abonnement per direct kan opzeggen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 26 juli 2016 om 07:58 geantwoord

Beste heer Bagherzada, wat vervelend om te horen dat u, naar eigen zeggen vanwege de aanwezigheid van een onaangename geur, de motivatie niet meer kunt opbrengen om te komen sporten. Desondanks u aangeeft dat het personeel er reeds van op de hoogte is zullen wij de melding doorzetten naar de club. Wij hopen dat u begrijpt dat behalve het attenderen van leden op een goede hygiëne dit niet zozeer een probleem is welke een eenvoudige oplossing kent. In een sportschool wordt immers veel lichamelijke inspanning verricht. Wij moeten u helaas teleurstellen dat wij uw jaarcontract op basis het voorgaande niet voortijdig kunnen beëindigen. Desalniettemin zal uw lidmaatschap met ingang van 31-1-2017 ten einde lopen. U ontvangt hier zo spoedig mogelijk een schriftelijke bevestiging van. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, stuur dan gerust een e-mail naar webcare@fitforfree.nl. Met vriendelijke groet, Bas - Fit For Free Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door Seat1200