Klacht: Standaard niet op tijd

op 19 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Ik reis al sinds het begin van Arriva met de bus vanuit Leyenbroek Sittard naar Sittard station. Gedurende de dag (vooral ’s ochtends) houdt Arriva zich niet aan de bustijden. Hierdoor is de bus standaard flink te vroeg waardoor ik hem mis, of te laat waardoor ik mijn trein mis. Dit gebeurt dagelijks en ik vind het erg vervelend.

Gewenste Oplossing:

Als Arriva zich gewoon aan de normale tijden houft zoals aangegeven op 9292OV.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 19 juni 2017 om 11:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste bas4444,

Jammer om te lezen dat de bus steeds te laat of te vroeg is waardoor je vertraging oploopt tijdens je reis. Ik kan niet achterhalen wat hier de reden van is. Ik heb je melding doorgezet naar de regio en hoop dat je snel verbetering merkt.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/.

Met vriendelijke groet,
^JK
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door bas4444