Klacht: Stalking, leugens

johnvanv op 19 september 2020 over Landelijke Energie Vergelijker in de categorie Vergelijkings websites

Dit bedrijf blijft me maar bellen onder het mom dat ze mij eerder geholpen hebben. Ik heb met dit bedrijf nog NOOIT zaken gedaan. Ook verdenk ik ervan dat ze mijn gegevens op illegale wijze hebben verkregen. Dit omdat ik pas net weer terug in Nederland woon en mijn nummer bijna nergens bekend is.

Uiteraard sta ik in het bel me niet register, iets dat ze denken te kunnen ontwijken door te doen alsof ik een verleden met hun zou hebben.

NOOIT MEER BELLEN

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Landelijke Energie Vergelijker over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Landelijke Energie Vergelijker in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Landelijke Energie Vergelijker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Landelijke Energie Vergelijker

Heeft op 01 maart 2021 om 12:29 geantwoord

Beste Johnvanv, wij vinden het jammer om te vernemen dat u een slechte ervaring heeft gehad met ons. Wij willen u daarom vragen contact op te nemen met onze klantenservice zodat zij met u in gesprek kunnen gaan om te kijken hoe wij dit voor u kunnen oplossen. Zij zijn bereikbaar van 9:00 - 17:00 uur op 0205558218 of 24/7 op [email protected] Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Landelijke Energie Vergelijker

Alle klachten die gemeld zijn door johnvanv