Klacht: terug pakken zeggen ze dan ..

jojo30 op 22 januari 2013 over Stadsbank Oost Nederland in de categorie Banken

loop al een aantal jaren bij hun en ik ben nog nikx opgeschoten alleen maar meer problemen ..
deze week 10 euro weekgeld omdat ze me ff wou terugpakken zegt ze ik heb 3 kinderen hoe moet ik daar van leven deze week volgensmij mag dit ook helemaal niet en er is niemand die mij helptt…wat moet ik hiermee waar kan ik terecht met zulke dingen hun beslissen over jou je geld overal over kan er nikx mee krijg altyd een grote mond en nul op mijn bordje.. en ik heb het altyd gedaan terwijl ik helemaal nikx kan want hun regelen toch alles zeggen ze

Nu heb ik vorige week 50 euro gekregen voor medicijnen
dit geld had ik gekregen via een medewerker van debank
nu heeft mijn ccpp die 50 euro van mijn weekgeld afgehaald terwijl dit in een potje stond voor de medicijnen..
nu zegt ze hiergeef ik je 10 euro voor deze week om je terug te pakken want die andere 50 hadden ze jou niet mogen geven
is dat belagelijk of niet ik heb 3 kinderen enhun beslissen dat zo ff nu heb ik niets meer te vertellen over mijn eigen geld weekgeld nog wel ….

help help… wie weet hier raadt mee

dat ik gewoon mijn geld heb in de week waar ik recht op heb
en geen grote mond krijg wil gewoon met resept worden behandelt..

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stadsbank Oost Nederland

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stadsbank Oost Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door