Klacht: Staat er een mooie wifi camera in de folder van 29.95 die geschikt is voor babyfoon en beveiligings camera

op 08 april 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ben 5 winkels afgereden totaal aan brandstof een camera gekost de eerste vier winkels zeiden van die staat niet in de folder moet je bij een andere filiaal proberen nou goed kom bij de laatste en die zegt ze zijn uit de handel genomen oké zei ik maar waarom staat die dan in de reclame bij ons deze week in het gemeente nieuws en betuwe raar zoiets gr

Voel me bedonderd

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

6 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Camera2811