Mijn Klacht:
Op 17 jan heb ik via de websit SRT licenties een Adobe Creative abonnement aangeschaft voor een bedrag van €139,-. Tot mijn grote teleurstelling is mijn account afgelopen weekend verdwenen, waardoor ik geen toegang meer heb tot het abonnement waarvoor ik betaald heb.
Ik heb direct contact met de klantenservice opgenomen, en mij werd beloofd dat het probleem zou worden opgelost. Helaas merkte ik de volgende dag dat er nog steeds geen oplossing was geboden. Na opnieuw contact te zoeken, kreeg ik de toezegging dat ik een gratis Adobe Stock abonnement zou ontvangen als compensatie. Tot op heden is er echter niets opgelost, en ontvang ik geen reactie meer op mijn e-mails.
Ik verwacht dat mijn Adobe Creative account hersteld wordt, zodat ik gebruik kan maken van de diensten waarvoor ik heb betaald. Indien dit niet mogelijk is, verzoek ik om volledige restitutie van het betaalde bedrag.
Ik hoop dat deze klacht helpt om mijn situatie kracht bij te zetten
Gewenste Oplossing:
mij abonnement terug
