Klacht: Spulletjes besteld op 26 juni en op 29 juni

op 04 juli 2017 over Aktiesport in de categorie Sportwinkel

Ik heb op 26 juni en op 29 juni een bestelling geplaatst ik heb op 26 juni vijf dingetjes besteld waaronder een adidas slipper en een voetbal shirt voor mijn zoon. Ik heb inmiddels wel 3 van de bestelde producten binnen gehad, maar die twee dus niet.ik heb aktiesport winkel steeds moeten bellen met de vraag of mijn spulletjes al binnen zijn, want het moest naar een aktiesport winkel, maar steeds hoor je nee reis niets voor u binnen. Heel erg irritant. 29 juni heb ik ook een bestelling geplaatst maar moet ook van die bestelling ook nog een shirt krijgen. Als ik het had geweten had ik helemaal geen bestelling geplaatst. En doe het nu ook nooit meer ik heb het geweten , maar ik maak er ook wel werk van want dit kan gewoon niet mensen belazeren jullie weten geen eens hoe we aan onze geld komen en denken dat ze ermee van Door kunnen.

Ik ben tevreden als ik mijn spullen toch nog binnen krijg zoniet wil ik mijn geld terug van zowel de bestelling van 26 als die van 29 juni terug gestort krijgen. Mijn resterende bedrag

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aktiesport

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aktiesport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Raggie4006