Klacht: spuitbussen spectrum

op 28 december 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

ik weet niet of er al meerdere klachten zijn binnen gekomen bij u maar ik heb laatst 5 spuitbussen hoogglans zwart van de spectrum gekocht bij de action. dit is niet de 1ste keer dat ik deze verf gebruik en normaal ben ik super tevreden over deze spuitbussen. maar deze spuitbussen waren niet goed. i.p.v hoogglans zat er matte verf in . en er staat toch echt hoogglans op de verpakking. ook was de structuur niet het zelfde en kreeg ik allemaal druppel vorming , kleur verschillen, matte kleur etc. ik heb al de 5 bussen gebruikt daar je pas ziet dat het mat is als de kleur opgedroogd is. gevolg ik heb nu een kamer voliere die behoorlijk verprutst is en grote kleur verschillen heeft.

als de klacht wordt afgehandeld. en deze spuitbussen terug geroepen worden. zodat dit niet meer kan gebeuren. en vervangen worden door wel de goede spuitbussen

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

3 weken geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tally114