Klacht: Sprookjes van de klantenservice…

op 14 december 2017 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Beste,
Ik heb op 26-10-2017 een sideboard besteld. De levering zou ongeveer 3 weken duren. Op 04-11-2017 kreeg ik 1 doos geleverd van PostNL. Echter zit de sideboard verspreid over 2 dozen. Mijn bestelling was dus niet compleet. Hierover heb ik gebeld naar de klantenservice, zij vertelde dat ik nog maximaal 1 week moest wachten op de andere doos. Tot vorige week 22-11-2017 heb ik gewacht op het beloofde pakketje.

Op dezelfde dag heb ik weer gebeld naar uw klantenservice. Het pakketje zou nog dezelfde week of begin deze week geleverd worden (dit werd mij verteld). Weer nam ik genoege met dit antwoord. Op 28-11-2017 dacht ik toch nog even te bellen om te weten of alles nog goed ging. Ik kreeg weer te horen dat de sideboard over 2 dagen geleverd zou worden.

Tot slot belde ik vandaag 30-11-2017, de klantenservice (Nederland) ging even intern vragen naar een oplossing. Enkele minuten later werd mij door dezelfde collega verteld dat ik voor 18:00 uur vandaag teruggebeld zou worden door iemand. De reden was hiervoor was, zodat iemand intern contact op konden nemen met PostNL. Ik vertrouwde erop dat ik teruggebeld zou worden.

Om 18:08 uur was er nog niet teruggebeld, ik besloot om weer naar de klantenservice te bellen. Ik kreeg iemand aan de lijn die alles wat u net gelezen heeft als leugen beschouwde en alleen kon zeggen dat ik de sideboard opnieuw moest bestellen. Dit zal weer 3 tot 4 weken duren. Deze klantenservice zat in Suriname.

Ik spreek de ene keer met de Surinaamse klantenservice die me andere informatie geven als de Nederlandse klantenservice. Ik heb al sinds ik de bevestigingsmail van de kast op 26-10-2017 tot nu toe 5 weken gewacht op een sideboard. Er staat al ongeveer 3 weken een doos in mijn huis waar ik niks mee kan. En na al deze tijd, is er een klantenservice medewerker die mij niet eens met een iemand wilt doorverbinden voor een oplossing die gepast is.

Wanneer de beloofde doos binnen nu en een week geleverd is. Als het langer duurt wil ik hier een gepaste compensatie voor.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht DHaq

4 maanden geleden - Bericht van OTTO: U geeft aan dat u maar één deel van de bestelling heeft ontvangen. We vinden het erg vervelend voor u dat de bestelling niet compleet is bezorgd. We gaan een onderzoek starten bij PostNL om te achterhalen wat er mis is gegaan. Zodra we meer informatie hebben, zullen we u direct informeren. We hebben de kast opnieuw voor u besteld. Hartelijk dank voor uw geduld en excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, — ik weer niet of ik het moet geloven. Ik wacht op een oplossing.

Reactie van de melder van de klacht DHaq

4 maanden geleden - De klacht is niet opgelost. Ze willen me weer 4 weken laten wachten op een nieuwe bestelling. Wat een BS. Ik heb net alle bestellingen geannuleerd. Iemand die bij OTTO werkt heeft zonder mijn toestemming een hele nieuwe kast besteld. Het lijken net telefonisten uit Azië die je voorliegen. Snap niet hoe iemand ergens kan werken en weten dat je de heledag tegen mensen kan liegen. Wat een raar bedrijf!!!

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 18 december 2017 om 11:21 geantwoord

Heeft op 19 december 2017 om 02:34 geantwoord

Voor de duidelijkheid, er is nooit een oplossing geweest. Ik was er gewoon klaar mee.

Enige oplossing voor OTTO:
Stop met het verkopen van zogenaamde producten van kwaliteit en de levertijden die erbij horen, als u het niet na kan komen... SIMPEL!

Alle klachten die gemeld zijn door DHaq