Klacht: Sproeiers voor G 30/31 niet leverbaar!

op 05 augustus 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

in uw handleiding van uw kookplaten staat op blz 11 dat de sproeiers voor propaan gas via de klanten service moet bestellen.
Ik heb daar naar toe gebeld via een betaal no Krijg ik zo no no aan de lijn die helemaal niets weet en voor iedere vraag naar een collega moet en uit eindelijk krijg ik de mededeling niet leverbaar!!!!
Het is voor mij onvoorstelbaar dat I K E A geen propaan kookplaten kan leveren want in de handleiding op blz 11 staat van wel.

M. van Velde.

Indien u art 002.780.88 RVS levert voor de helft van de prijs met de G 30/31 instellings sproeierset.
En anders bestel ik hem wel rechtstreeks in China via Alibaba dan kost het mij ongeveer $ 60.00 free shipping!

M. van Velde.
Tel 0182-353312

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 06 augustus 2016 om 08:05 geantwoord

Vanaf 1 augustus behandelen wij geen berichten meer die via dit forum binnenkomen. We raden je dan ook aan om contact op te nemen met de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: https://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html
Wij of onze collega’s helpen je dan graag verder.

Webcare Team
IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Billey