Klacht: Sprintplan debacle

op 16 mei 2014 over Aegon in de categorie Verzekering

Ook ik ben een van de vele die in de “sprintplan val” ben gestapt
Ik dacht na het overlijden van mij mijn man op jonge leeftijd een mooi spaarpotje voor mijn minderjarige zoon te maken.
Maar ook ik kreeg na 5 jaar de brief met de melding dat er weinig of niets zou overblijven.
Als ik nu zie dat er zoveel winst gemaakt wordt ( AD 16-05-2014) en wat een bonussen de bestuurders van Aegon ontvangen . De voorzitter 1.03 miljoen buiten zijn salaris, dan moeten wij als eenvoudige mensen ook schadeloos gesteld worde

Ik ben tevreden als er gewoon gerechtigheid zou gelden en wij schadeloos gesteld zouden worden.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Aegon in behandeling genomen

Bericht van

3 jaren geleden - Beste mevrouw Bode, Bedankt voor het doorgeven van uw klacht. Ik heb deze doorgestuurd naar de achterliggende afdeling. U krijgt binnen vier weken antwoord van deze afdeling. Vriendelijke groet, Robert Aegon Webcare

Aegon

Heeft op 30 mei 2014 om 12:57 geantwoord

Beste mevrouw Bode,

De afdeling stuurt u vandaag een brief. Deze brief kunt u in de loop van volgende week verwachten.
Omdat uw klacht per brief wordt afgehandeld, zet ik de klacht hier op opgelost.
Mocht u nog vragen hebben over de brief, dan horen wij dat uiteraard graag!

Vriendelijke groet,

Eric
Aegon Webcare

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aegon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Aegon beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht y.bode@hotmail.com

3 jaren geleden - ik vind deze klacht niet opgelost

Bericht van

3 jaren geleden - Beste y.bode@hotmail.com, Ik heb uw feedback ontvangen en stuur deze nogmaals door naar de betreffende afdeling. Zij zullen hier zo spoedig mogelijk op reageren. Vriendelijke groet, Boukje Aegon Webcare

Bericht van

3 jaren geleden - Beste y.bode@hotmail.com, zojuist heb ik contact gehad met de afdeling. U ontvangt deze week nog een brief als reactie op uw klacht. Heeft u nog vragen naar aanleiding van de brief? Dan hoor ik het graag. Vriendelijke groet, Dete Aegon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door y.bode@hotmail.com