Klacht: Sprintplan – coulanceregeling

op 23 september 2017 over Aegon in de categorie Verzekering

Er was een coulanceregeling bij Aegon, waar ik evt. in aanmerking zou komen. Na een positief telefoontje werd mij gevraagd om aan diverse informatie te voldoen.
Een heel pakket wat aangetekend is verstuurd. (Dit was ondertussen al de 3de aangetekende brief naar Aegon)
Overigens nooit enige gekregen, zouden ze de brieven ervoor ooit wel hebben gelezen?)
Maar goed om het bij de laatste te houden, ze beloofde me na een werkweek een antwoord te geven.
Weer 3 telefoontjes later en de nodige excuses kwam er zowaar na een paar maanden een brief.
Team Sprintplan had mijn dossier onderzocht…. nou ja…. zal kort samenvatten wat uiteindelijk de conclusie was van een zeer uitgebreide onderzoek.
Dat ik een inleg per maand deed ……. jeetje, dat was een zware onderzoek. Alle sprintplanrekeningen werken met een maand inleg.
Heb ik daar alle aangetekende vrachtbrieven, telefoontjes voor gepleegd. Ik moest het echt 3x lezen, hoe kan zo’n slappe brief gestuurd worden en dan ook nog beginnen met de tekst, excuses voor de late reactie, we moesten de stukken bestuderen …. is dat echt gebeurd? Nee, dat is onmogelijk, dan zorg je dat er iets instaat van de brief die ik gestuurd had, die was best uitgebreid.
Als je niets wilt uitkeren kom dan wel met betere argumenten en probeer de klant te begrijpen, maar probeer geen slappe standaardbrief te sturen naar klant nummer ??? (Want waarschijnlijk ben ik maar een dossier nummer die lastig is en geen klant die serieus wordt genomen.

Ik ben tevreden als mijn argumenten / documentatie serieus worden genomen.... ik weet met de kennis van nu dat er een risico was met sprintplan.
Het was naïef als startende werker om gelijk mijn verdiende centjes te investeren in een concept die gouden eieren beloofde zonder risico.
Heb me door hard werken en uitstel van bepaalde dingen alles overleefd zonder toch schulden op te bouwen. Maar nu wil ik wat meer gerechtigheid van Aegon zien nu die tijden wat beter gaan in de bankenwereld..... laat ze nu ook eens van de beste kans zien, wij hebben toen der tijd ook met ons belastinggeld de banken overeind gehouden.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aegon

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aegon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TonR1978