Klacht: sprintplan

op 05 september 2016 over Aegon in de categorie Verzekering

ik hoorde vanavond in radar, dat er vrijdag een beslissing is genomen , dat u gaat uitbetalen .het gaat over sprintplan

ik ben tevreden als ik mijn inleg terug krijgt al die guldens en nu euro,s

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aegon over deze klacht.

Bericht van

10 maanden geleden - Beste meneer Mulder, De uitspraak die is geweest bij radar heeft rechtstreeks alleen gevolgen voor Dexia klanten. Op dit moment geldt deze uitspraak niet voor Aegon klanten. Wij verwachten over enkele weken meer inzicht te hebben over wat de gevolgen zijn voor Aegon klanten. De enige oplossing die ik u nu kan bieden is dat wij u op de hoogte kunnen houden over de laatste ontwikkelingen. Via: https://www.aegon.nl/particulier/beleggen/aanmelden-nieuwsbrief-aandelenleaseproduct-sprintplan-vliegwiel/ kunt u uw gegevens achterlaten. De afdeling zal u dan op de hoogte houden van de ontwikkelingen. Met vriendelijke groet, Fardou Aegon Webcare

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aegon in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aegon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aegon

Heeft op 13 september 2016 om 08:56 geantwoord

Beste meneer Mulder,

In ons vorig bericht hebben wij u een link gestuurd waarmee u zich kunt inschrijven, zodat wij u op de hoogte kunnen houden. Ik sluit daarom hier de klacht. Mocht u nog vragen hebben, horen wij dat graag.

Eric
Aegon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door johandrummermulder@gmail.com